Obvestilo glede polnjenja bazenov
Najbolj enostavno in tudi najbolj pravilno je, da uporabniki polnijo bazene iz interne vodovodne napeljave. Zato svetujemo uporabnikom, da pred in po polnjenju bazena popišejo stanje vodomera in nam te podatke sporočijo (tel. 07 30 61 660 ali sprejemna.pisarna@komunala-crnomelj.si). Na ta način bo strošek vode za polnjenje bazena v celoti na naslednji položnici, akontacije za naprej pa bodo ostale nespremenjene. Ne glede na akontacije in obračune potrebujemo, da uporabniki najavijo povečano trenutno porabo vnaprej (𝐯𝐬𝐚𝐣 𝟐 𝐝𝐧𝐢 𝐩𝐫𝐞𝐝 𝐩𝐨𝐥𝐧𝐣𝐞𝐧𝐣𝐞𝐦 𝐛𝐚𝐳𝐞𝐧𝐚).


Obvestilo glede polnjenja bazenov
Vljudno vas prosimo, da nas o polnjenju bazenov obvestite vsaj dva dni pred načrtovanim polnjenjem.
Svojo najavo sporočite v sprejemno pisarno Komunale Črnomelj:
Tel.: 07 30 61 660
Elektronski naslov: sprejemna.pisarna@komunala-crnomelj.si
Vaša pravočasna
najava nam omogoča lažje odkrivanje morebitnih vodnih izgub. Hvala za razumevanje in sodelovanje!
Čedalje več uporabnikov ima pri svojih hišah tudi večje ali manjše bazene. Količina vode v vseh teh bazenih za oskrbo s pitno vodo ne predstavlja problema. Seveda pod pogojem, da voda ni nedovoljeno odvzeta iz hidrantnega omrežja.
Odvzem vode iz hidranta pa naj bo dovoljen ali ne, vedno povzroči veliko problemov pri oskrbi s pitno vodo. Najbolj pogosti problemi, ki se pojavijo ob odvzemu vode iz hidranta pa so:
• Dvig usedlin v ceveh, ki vodijo
do hidranta, kar povzroči motno in potencialno tudi oporečno vodo pri uporabnikih v bližini tega hidranta.
• Pretoki v sistemu se enormno povečajo, kar lahko povzroči podtlake v sistemu. Ti podtlaki pa porušijo avtomatiko sistema regulacije tlaka. Lahko traja tudi več dni, da po takšnem kolapsu sistema uspemo vzpostaviti normalno stanje. V tem času je oskrba s pitno vodo motena.
• Pri zaprtju hidranta se pojavijo hidravlični udari. Tlak v sistemu trenutno doseže tudi do desetkratnike normalnih vrednosti, kar lahko povzroči defekte v vodovodnem sistemu ne samo na javnem vodovodu ampak tudi na internih inštalacijah.
Najbolj enostavno in tudi najbolj pravilno je, da uporabniki polnijo bazene iz interne vodovodne napeljave. Pri tem dobijo tudi dodatni pozitivni efekt izpiranja in čiščenja interne inštalacije. Kapaciteta navadne kuhinjske pipe je približno dva kubična metra vode na uro.
Količina vode, ki preko vodomera steče v bazen pa »pokvari« izračun akontacije za naslednje obračunsko obdobje. Zato svetujemo uporabnikom, da pred in po polnjenju bazena popišejo stanje vodomera in nam te podatke sporočijo (tel. 07 30 61 660 ali sprejemna.pisarna@komunala-crnomelj.si).
Na ta način bo strošek vode za polnjenje bazena v celoti na naslednji položnici, akontacije za naprej pa bodo ostale nespremenjene.
Ne glede na akontacije in obračune potrebujemo, da uporabniki najavijo povečano trenutno porabo vnaprej.
Zlasti, če nameravajo polniti bazene v nočnem času. Ponoči namreč spremljamo pretoke po posameznih linijah in na podlagi tega ugotavljamo, ali je prišlo do novih okvar. Nenajavljeno polnjenje bazenov nas zavede in včasih po terenu iščemo okvare, ki jih v resnici sploh ni.
Po uredbi se pri vodi za polnjenje bazena obračunava tudi okoljska dajatev ter storitev odvajanja in čiščenja. Tako je strošek enega kubičnega metra vode za uporabnike z MKČN 2,33 €, za uporabnike s pretočno greznico 2,81 € in uporabnike, ki so priključeni na kanalizacijo 3,04 € (z upoštevanim DDV in brez stroška omrežnine).